Październik 2016

1 spotkanie – parafia na Dickensa (7 października)

Spotkanie rozpoczęliśmy od próby śpiewu. Gdy po 45 min dołączył do nas ksiądz, zaczęliśmy modlitwę uwielbienia. Później zobaczyliśmy bardzo ciekawą prezentacje na temat tego, dlaczego to właśnie październik jest miesiącem Maryjnym. Gdy opowieść się skończyła, Gabrysia powiedziała nam co nie co o swoich doświadczeniach związanych z różańcem i jego boską mocą. Następnie zziębnięci udaliśmy się do mieszkania księdza Wojtka gdzie odmówiliśmy różaniec. Potem przy herbatce i ciasteczkach rozmawialiśmy i graliśmy aż do końca spotkania.

2 spotkanie – Góry Świętokrzyskie (14-16 października)

W dniach 14-16 października br. odbył się wyjazd w Góry Świętokrzyskie.

Po południu na placu Narutowicza zaczęliśmy się schodzić. W końcu wyruszyliśmy. Jechaliśmy koło 2,5 godziny, ale musieliśmy zrobić przerwę, bo odbieraliśmy Południe z Kielc. Gdy dojechaliśmy na miejsce, mieliśmy chwilę żeby się rozpakować, a potem ognisko. Jedynym naszym problemem był fakt, że… był piątek. Ale i tak było super. Bo też i to co piekliśmy było zabawne: kto piecze kukurydzę, albo bułkę z serem?

W sobotę zaczęliśmy śniadaniem, a dzień właściwy Uwielbieniem. Potem była konferencja o pokucie i Krzyżu. Później był czas wolny, albo raczej ,,wolniejszy”:) Następnie wybraliśmy się na wycieczkę w góry. Przy okazji   zahaczyliśmy o obiad. Kiedy weszliśmy na Święty Krzyż mieliśmy adorację, drogę Krzyzową, Mszę i kolację.

A w niedzielę… Pojechaliśmy do Wąchocka. Tam mieliśmy Mszę, zwiedzaliśmy klasztor cystersów, zjedliśmy obiad i wróciliśmy do naszego busiku. I tak wróciliśmy do Warszawy. W autokarze odmówiliśmy nieszpory. I w końcu, koło 20:30 wróciliśmy do Warszawy.

3 spotkanie – parafia na Dickensa (22 października)

W sobotę 22 października, cała wspólnota miała misje przy parafii na ul. Dickensa. My, Wypłyń, poszliśmy do domu pomocy społecznej „Chemik”. Gdy tam dotarliśmy, poszliśmy do saloniku, gdzie czekało już na nas osoby starsze. Zrobiliśmy herbatę i kawę, i popijając, rozmawialiśmy i graliśmy w gry planszowe. Po części rozrywkowej, udalismy się na piętro, gdzie znajduje się kaplica. Tam mieliśmy Mszę Św, podczas której modlilismy się za ludzi młodych i starych. Po Mszy pozegnalismy się i obiecalismy, ze przyjedziemy za miesiąc, 19.11.

4 spotkanie – urodziny Dominiki, Mikołaja, Magdy, Asi i Loli (28 października)

Wszyscy spotkaliśmy się u Dominiki i Mikołaja – na początku jubilaci czekali zniecierpliwieni spóźniającymi się gośćmi, jednak chyba nam wybaczyli gdy wtargnęliśmy z 2 tortami, balonami i głośnym “Sto lat…!”. Zaczęliśmy Modlitwą Uwielbienia a później był czas na to by porozmawiać na różne tematy i zjeść pyszne ciasta. Oczywiście nie mogło zabraknąć gier, które uwielbiamy!

Start typing and press Enter to search